★ Part Five : Bahagian Lima ★


Part 5 : Bahagian Lima


(Gambar sebagai hiasan)

Pagi yang cerah itu disertai bunyi sekawan burung menyedarkan Jasmin dari tidur. Dia merasa lenguh seluruh badan. Apabila dia menoleh ke sebelah kiri, Jasmin melompat dari katil dengan jeritan kecil. Edward yang mendengarnya terbangun dari tidur lalu mengeliat. Tiba-tiba Jasmin menjerit lagi.

“Apa you dah buat kat I ni…?!” soal Jasmin seperti hendak menangis. Dia melihat tubuhnya berbogel di dalam selimut tebal berwarna merah tua itu. Manakalah dia juga merasa kepedihan di alat sulitnya. Bahkan seluruh dadanya terdapat bekas-bekas merah. Jasmin sudah menangis.

Edward yang mendengarnya menggaru kepala.
“Baby, jangan la menangis, nanti orang dengar, malu tau…” slumber sahaja Edward berkata begitu membuat Jasmin makin menangis. Segera dia mencari pakaiannya, dan berlari masuk ke dalam bilik air.

Dalam bilik air, Jasmin melihat tubuhnya di depan cermin yang menampakkan separuh dari tubuhnya. Apabila dia menyapu sabun di tepi celah pahanya, terdapat kesan darah yang sudah kering. Jasmin menangis sekali lagi. Dia sudah tidak ada dara lagi. Kemudian kedengaran pintu bilik mandinya diketuk. 

“Jas.. Dah mandi ke sayang? Keluarlah… I janji lepas ni I akan bertanggungjawab atas semua ni. I Cuma tak tahan tengok you kebasahan semalam. I letak ubat tidur kat minuman you malam semalam.” Ujar Edward dengan sedikit merasa bersalah. Namun dia sudah merasa puas menjelajah setiap inci tubuh cantik Jasmin.
Apabila Jasmin tidak memberi respon, hanya bunyi esakan di sebalik pancuran air, Edward bersuara sekali lagi.

“Jas, I minta maaf, I dah lama nak buat ni dengan you tapi you selalu mengelak. I nak you sayang. Keluarlah…” ujar Edward sekali lagi lalu menguap.
Tiba-tiba pintu bilik mandi terbuka. Keluar Jasmin dengan pakaiannya yang semalam. Agak berbau hapak kerana kering tanpa dicuci. Mata Jasmin sudah lebam menangis tanpa henti. Edward membelek wajah Jasmin yang merenung tajam ke arahnya. ‘Cantik juga bila dia ni menangis…’

“I nak balik..!” jawab Jasmin dengan kasar. Dia seperti tidak ada arah tuju apabila dia tergesa-gesa keluar dari bilik tidur mama dan papa Edward, dia terlanggar tombol pintu. Jasmin menahan kesakitan di lengan tangannya.

Edward mengejarnya sampai ke muka pintu. Kemudian dia menarik tangan Jasmin. Dia memeluk tubuh Jasmin. Namun Jasmin menolaknya balik.

“Sanggup you buat I macam ni..! I percaya pada you..! I sanggup teman you tapi you buat I macam ni..! you kan tau kita bukan suami isteri..!” marah Jasmin lagi dengan sisa-sisa tangisannya. Hidungnya sudah merah. Terketar-ketar bibirnya bersuara.
“Jas… Kan I sayangkan you… I nak juga rasa tubuh you..” jawab Edward dengan selamba. Dia mengambil tapak tangan kanan Jasmin dan menggenggamnya.
Jasmin tersedu-sedu. Dia perlu bertenang. Kerana jika dia menangis lagi, dia tidak boleh balik ke rumah dengan keadaan kusut masai itu. Pasti ibu bapanya syak sesuatu.

“Tapi bukan macam ni okey!” jawab Jasmin dengan nada suara yang agak tinggi.
“Kalau I minta pun, you tak nak bagi. I kempunan la sayang. Dah setahun lebih kita couple. Bagilah I rasa sekali pun cukup. Mana lah tahu selepas ni you tinggalkan I, menyesal I nanti…” ujar Edward dengan nada suara yang menyedihkan. Pandai dia berlakon.

“Kenapa pula you cakap I nak tinggalkan you…?” soal Jasmin pula. Dia sudah tidak menangis lagi. Melihatnya tidak menangis lagi, Edward memeluk tubuhnya dengan lembut. Jasmin hanya biarkan sahaja. Walaupun dirinya sudah dinodai oleh teman lelakinya sendiri, Jasmin pasrah sahaja kerana nasi sudah menjadi bubur.

“I atau you, tak nak berpisah okey? I cintakan you baby…” Edward memberi satu ciuman di bibir Jasmin yang sudah kelihatan nampak bergaris. Ini lah tanda bila bibir seorang perempuan sudah diterokai.

“I tak tahu nak buat macam mana.. Mak bapak I…” kali ini Jasmin bersuara dengan lemah longai. Edward senyum.


-Bersambung lagi, klik di bawah ini untuk cerita yang selanjutnya-
Part 6: http://httpabbiekimi.blogspot.com/2012/07/part-six-bahagian-enam.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...