★ Introduction : Pengenalan ★


Kisah ini pernah berlaku di sekeliling kita. Cuma kita tidak ambil pusing tentangnya. Dan menganggap cerita seperti ini boleh berlaku di mana-mana sahaja. Korang mesti nak tahu topik/cerita apa aku nak buat kan?

PELACUR JATUH CINTA

(gambar sekadar hiasan)


Hmmm……. Rasanya korang baca tajuk ni pun biasa-biasa je kan? Korang sebut je pasal pelacur, mesti korang straight to the point pikir PEREMPUAN kan…? Baiklah, aku mengaku, perempuan biasanya yang menjadi pelacur ATAU dipaksa menjadi pelacur ATAU dilacur oleh seseorang yang tidak bertanggungjawab.

Yeap….. semua orang boleh bayangkan rupa seorang pelacur perempuan. Cantik, kurus slim atau ada jugak yang berisi montel montok, berambut perang, bermekap tebal, pakaian yang seksi-seksi (ada lagi?).  Dan pelacur-pelacur ni ada nama gelarannya. Diaorang tak guna nama sebenar, takut dikenali orang yang kenal mereka, betul tak??

Sebenarnya, korang jugak tak lepas mulut/kata/cakap/kutuk mereka ni, betul tak…? Cuba korang tanya sendiri kenapa mereka yang melacur ni menjadi pelacur. Pernah tak korang tanya? Kalau korang tanya, mampus korang kan? Hahahahaha…..

Baiklah, lagipun banyak cerita di television pasal benda macam ni. Cerita BOHSIA paling terkenal. Tapi bohsia tak dibayar kan? Pelacur ada dibayar. Bahkan tempat tinggal, mewah lagi tu… Sampaikan ada pangkat kan…?

Sudahlah…. Banyak cerita pasal pelacur ni, tapi agak kasar memanggil mereka dengan nama ni, apakata korang labelkan mereka dengan nama ni à Gadis Yang Telah Ditindas.
Jom aku mulakan dengan cerita pasal PELACUR JATUH CINTA.


-Korang Klik Link di bawah ini untuk cerita selanjutnya-

Part 1: http://httpabbiekimi.blogspot.com/2012/07/part-one-bahagian-satu.html







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...